אלקין משיב אש לבנט: "איומים בטוויטר לא עובדים על הליכוד"

    דוד לזר No Comments on אלקין משיב אש לבנט: "איומים בטוויטר לא עובדים על הליכוד"
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) יבקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מנשיא המדינה ראובן ריבלין הארכה ראשונה למועד הרכבת הממשלה.

    למרות שמול יהדות התורה, ש"ס, ואפילו כחלון – נתניהו הצליח לגבש קו להסכם, עדיין יש לו כאב ראש גדול מול הבית היהודי ומול נפתלי בנט.

    בנט שככל הנראה לא הפנים את תוצאות הבחירות – צייץ אמש בטוויטר איום מכוון וברור לכיוונו של ראש הממשלה נתניהו, "נטילת תיק הדתות באופן חד צדדי מהציונות הדתית ומסירתו לידי ש"ס היא סוף המשא ומתן עם הבית היהודי", הבהיר בנט באופן נחרץ.

    אולם בליכוד לא ממהרים להתרגש, הבוקר ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' אמר חבר צוות המו"מ של הליכוד ח"כ זאב אלקין כי "איומים בטוויטר לא עובדים על הליכוד, בבית היהודי חושבים שבטעות הנשיא הטיל על נתניהו להקים את הממשלה, קשה להם להתרגל לעובדה שאין להם 18 מנדטים, האיומים לא יעבדו".

    אלקין הוסיף ל'קול חי' כי "לא הייתי ממליץ למי שרוצה להקים ממשלה לאומית – לדבר עם אולטימטומים ואיומים".

    על העברת מנהל התכנון ממשרד הפנים אמר אלקין כי, "תעשו משאל אצל שרי פנים לשעבר, כמה מהם התעסקו במנהל התכנון, אני בדקתי את זה – אף אחד".

    על המו"מ עם המפלגות החרדיות אמר אלקין כי "החברה החרדית מעדיפה פחות תקציבים ויותר אוטונומיה שלא יתערבו לה בחינוך ובעקרונות", לדבריו, "בשנתיים האחרונות האיזון עם החרדים נפגע, נשנה ונתתן את הפגיעה הזו של השנתיים האחרונות".

    בהמשך התוכנית 'מדברים אקטואליה' עם ועקנין ואבידן הגיב סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן – לדבריו של אלקין ואמר כי "האיומים של בנט הם לא רק בטוויטר, הם נאמרו במפורש לראש הממשלה, וחבל שהם לא נלקחים ברצינות".

    על התחזיות הפוליטיות אמר סגן השר כי "כנראה שלא אהיה שר בקדנציה הבאה, אם איילת שקד תהיה סגן שר הדתות זה יהיה מצויין".



    0 תגובות